Kirppistelyjä

Helou!

Kävin pitkästä aikaa Oulun ✨ ikonisella ✨ Paljekirppiksellä, joka päivästä riippuen on joko aarreaitta tai kaatopaikka. Eilen se tarjoili taas löytöjä ja kirppiskierrokselta lähti mukaan…

Muumipaita 3,50 e. Omistan ihan liian vähän mitään muumia, joten tää silleen sopivasti aavistuksen kulahtanut Muumipaita oli kieltämättä kiva löytö.

Farkkushortsit 4,50 e. Näille Leen farkkushortseille ennustan kovaa käyttöä, koska mun kesävaatevarasto on hyvin rajallinen – havahdun about joka kevät siihen, etten omista kesävaatteita. Nyt on ainakin yhdet shortsit, jee.

Aurinkolasit 1 e. En oo vielä tähän ikään mennessä löytänyt täydellisiä aurinkolaseja eikä nämäkään nyt ihan oo sellaiset, mitä lähdin hakemaan, mutta nää on nyt tän kesän arskat. Ehkä.

Lasipullot 0,30 snt/kpl. Oon aina ihmetellyt, miksi ihmiset vievät kirppareilla randomeja lasipurkkeja ja -pulloja myyntiin ja miettinyt kuka idiootti niitä vielä ostaa, kunnes oon näköjään nyt itse se idiootti. Sain jokunen aika sitten äidiltä vaikka jos minkälaista pistokasta (oikeasti niitä oli vain kolmea lajia, mutta niitä oli hirveästi!) ja oon nyt metsästänyt niille uusia puteleita pikkurahalla. Toivottavasti edes osa niistä selviää hengissä tai muuten mulla on kohta nurkat täynnä lasitavaraa.

Kommentit

Lähetä kommentti