Epämääräinen aloitus


Hei ystävä! Kiva kun löysit tänne. 🤍

Olen Heli, vastikään 25 vuotta täyttänyt neitokainen Oulusta. Asutan 27-neliöistä yksiötä huonetovereinani viherkasveja, joista pidän parempaa huolta kuin itsestäni. Silmäteräni on viirivehka Olli, jonka olen jollain ilveellä saanut pidettyä jo kaksi vuotta hengissä. Opiskelen Oulun yliopistossa neljättä vuotta suomen kieltä, mutta haaveilen enemmän tai vähemmän alanvaihdosta ja oonkin jo kerran yrittänyt vaihtaa alaa (olin kaksi viikkoa teekkarifuksi). Siitä, olenko pesunkestävä fennisti, voidaan siis olla montaa mieltä. Kandin paperit saan(en) tänä keväänä, jee. 

Opiskelujen lisäksi päiväni kuluvat kotona tai poikaystävän luona rötväten uusia seikkailuja suunnitellen. Pidän matkustelusta, sisustamisesta, käsitöistä, leipomisesta ja ajoittain myös vähän ruoanlaitosta (lempimausteeni ovat suola ja pippuri). Olin ennen ahkerampi valokuvaamaan, joten toivon, että blogin pystyyn pistämisen myötä saisin heräteltyä kuvailuharrastuksen takaisin henkiin. Rakastan kirjoittamista, ja nuorempana myös luin hurjasti. Lempisanojani ovat teerenpeli, ronttoset ja vispilänkauppa.

Bloggaaminen ei oo mulle ihan vierasta, sillä ensimmäisen blogini perustin seiskaluokalla. Ei siitä sen enempää. Vuosien varrella oon kirjoitellut omaksi ilokseni vähän sinne sun tänne, ja viimeisintä blogia kirjoitin kuutisen vuotta. Blogit on aina kaatuneet siihen, etten oo jaksanut tai ehtinyt kirjoitella ja innostus on aika äkkiä lopahtanut. Oon aiempien blogieni kanssa luottanut postaus puolessa vuodessa -linjaan, mutta tätä blogia ois hauska päivittää oikeasti säännöllisesti. Uskon, että ainakin ystäväni Jasmin nostaa mellakan, jos postausväli venyy liian pitkäksi. 

Kriiseilin pitkään, millaisen blogin teen (olen kova kriiseilemään), mutta jos blogini nyt johonkin pitäisi lokeroida, edustaa tää sitten ehkä lifestyle-kategoriaa. Kirjoittelemaan tulen todennäköisesti kaikesta mitä nyt keksin: matkoista, koulusta, ihan perus arjesta ja ajatuksista. Ehkä välillä mennään myös pintaa syvemmälle (t. jokaisen blogin esittelyteksti 2012). Mulle tärkeintä on se, että saan kirjoittaa – ei sillä aiheella niin merkitystä. Tuutte ehkä huomaamaan.  

Tervetuloa matkalleni sinne ja takaisin. 🤍

Kommentit

Lähetä kommentti